28.12.2016

bad habits | fashiolista


Zanim zaczęłam pracę w modzie, w okresie szkolnym, przed blogami, odkryłam stronę w której widziałam ujście mojej pasji ;) prowadziłam ją regularnie, anonimowo! www.fashiolista.com , możecie dodawać tam ciuchy, które macie w szafie albo chcecie/planujecie mieć :) wymieniać się znaleziskami i odkrywać nowości, fajnych ludzi. Przez obowiązki i brak czasu zaniedbałam ją, teraz po latach odświeżam konto i zachęcam Was do tego samego. Strona rozbudowała się, można tworzyć outfity, robić wishlisty, szukać produktów i stron na których można je kupić! Jest pomocna szczególnie dla modowych perełek ;)










Mimo, że jako dzieciak nienawidziłam zdjęć, płacz i panika na widok aparatu, to później dziwnym trafem przerodziło się to w miłość do fotografii. Osoby, które są ze mną długo, pamiętają mnie z robienia miliona zdjęć i ciągłego zmieniania wizerunku ;) zawsze kombinowałam i chciałam robić coś "innego". Przez te wszystkie lata przewinęło się obok mnie kilka postaci, które mocno zainspirowałam do zmian swoją własną osobą, tak naprawdę nic nie robiąc. NIGDY wcześniej nie pomyślałam, że ktoś będzie czerpał cokolwiek z mojej "twórczości". Zakładając tego bloga, myślałam właśnie o tym. Skoro są osoby, które "coś" wynoszą i tak jak ja lubią oglądać setki zdjęć, inspirować się, tworzyć, bawić się modą, uczyć się, to może to dobry pomysł, żeby stworzyć takie miejsce. Jak zauważyliście umieszczam tu przeróżne zdjęcia, nie tylko modowe. Lubię tworzyć i tutaj mogę to gromadzić ;) i cieszy mnie strasznie, że ktoś chce to oglądać :) enjoy

















bluza - ZARA
jeansy - TOPSHOP
kabaretki - Gatta
bielizna - Victoria's Secret



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz